Bilig gymnastikskor
Valutor:
sverige
  Logga in  /   Skapa konto   /   Kundkorg (0)

Frakt & Retur


Frakt & Retur
1. Fråga: Vilken typ av betalning accepterar ni?

A: Du kan betala för dina produkter från Paypal eller kreditkort eller Western Union Money Transfer. Om kunderna behöver köpa stora summor varor, rekommenderar vi starkt Western Union Money Transfer.

2. Fråga: Hur lång tid tar det för sjöfarten?

A: Sändningstiden varierar beroende på var du befinner dig och om produkten du beställer finns i lager. Vi kommer att meddela dig exakt beräknad leveranstid av ditt objekt. Om dina artiklar finns i lager, kommer vi att leverera det till dig inom 5-8 arbetsdagar.

3 F: Kan jag sjöfarten mina objekt till en annan adress eller min faktureringsadress?

A: Ja, du kan leverera objekt till en annan address.When du väljer rätt produkter och north face utcheckning, kan du fylla rätt leveransadress genom snabb för inloggningsuppgifter.

4. Fråga: Kan jag spåra paketet på nätet?

A: Ja, du kan spåra ditt paket online.Once vi skickar ditt paket ut, kommer vi att skicka spårningen numrerar till dig. Spårningsnumret kommer att finnas tillgänglig inom 36 timmar.

5. Fråga: Vad ska jag göra om jag fick aldrig transporten?

A: Leverans sker 6-11 dagar över hela världen. Ett spårningsnummer kommer att skickas till dig inom 48 timmar så att du kan följa utvecklingen av din beställning online.Please tillåta upp till 5 dagar för rederiet att uppdatera information om sina website.Shipping garanteras.

6 F: Vad ska jag göra om jag fick aldrig transporten?

A: Regeln är enkel om du inte får objektet inom en månad från det att det skickades ut, kommer vi till fullo återbetala din betalning.

7Q: Hur ser ni till era produkter när jag är klar betalning?

A: Inom 3 arbetsdagar när du är klar betalning, kommer vi att skicka detaljerad lista-som bland annat: ordernummer, betalnings tid, spårning antalet uttryck, betalningsbelopp, products'name Inköpt, och mängden, utgångsdatum, förmodligen leverera tid.

8. Fråga: Hur kan jag veta min orderstatus?

A: När vi skickar produkterna, kommer vi att ge dig ett spårningsnummer, med-vilken du kan kontrollera din beställning på nätet. Vi också hålla ett öga på dina väskor tills de når dig.

9. Fråga: Vad ska jag göra om objekten skadades vid mottagandet?

A: Om objekt var skadad eller defekt vid mottagandet, vänligen meddela oss omedelbart, kommer vår kundtjänst att vara redo att ta hand om ditt ärende hela vägen.

10. Fråga: Hur lång tid tar det för min beställning som skall behandlas?

A: Det tar bara 24-48 minuter att behandla din betalning, ett e-postmeddelande med mottagningsbevis kommer att skickas till dig när din beställning har godkänts.